Cele mai noi articole

12 alimente ideale pentru micul dejun

12 alimente ideale pentru micul dejun

Scrie pentru noi

Ani de zile am sarit peste micul dejun, preferand cafeaua pe stomacul gol. Insa, pe parcursul zilei, simteam o lipsa acuta de energie si pe la pranz cand mi se facea foame, mancam orice imi iesea in cale si de cele mai multe ori, nimic sanatos.

De cand am luat decizia sa am mai multa grija de corpul meu prin sport si yoga, am inceput sa invat si cum sta treaba cu alimentele. Caci din pacate sau din fericire, nu-ti poti atinge obiectivele pentru un corp frumos si sanatos daca nu il hranesti cum trebuie. Dupa cum si sportivii spun, 70% din munca si disciplina are loc in bucatarie 🙂

Micul dejun este prima masa a zilei si de aceea este foarte importanta pentru ca va „da tonul” nivelului de energie si buna dispozitie.

Cum trebuie sa arate farfuria ideala pentru mic dejun

1/2 Carbohidrati – paine, crackers, cereale, quinoa, hrisca, orez brun, paste integrale, fructe

1/2 Proteina – sunca, muschi file, peste afumat, ou, lapte, iaurt, branza cottage, branza slaba, tofu, nuci

BONUS: – rosii, castravete, ardei gras, salata verde, ceapa, ciuperci, dovlecei, gulie etc

Care sunt cele 12 alimente ideale pentru mic dejun

1). OUA – Cresc satietatea, reduc aportul caloric la urmatoarea masa si mentin nivelul glicemiei si al insulinei

2). IAURT GRECESC – Este bogat in proteine si calciu, contribuind la mentinerea masei musculare si osoase

3). CAFEA – Cafeina imbunatateste starea psihica si performanta cerebrala

4). CEREALE DE OVAZ – Sunt bogate in fibre, care imbunatatesc digestia si reduc colesterolul

5). SEMINTE DE CHIA – Fibrele continute absorb apa, crescand volumul bolului alimentar si accentuand satietatea

6). FRUCTE DE PADURE – Contin mai putine zaharuri decat majoritatea fructelor si sunt bogate in fibre

7). NUCI – Mentin satietatea si contin grasimi sanatoase

8). CEAI VERDE – Este bogat in antioxidanti si creste metabolismul pentru o scurta perioada

9). LAPTE – Este o sursa buna de proteine, calciu si vitamine si asigura satietatea

10). FRUCTE – Toate tipurile de fructe contin vitamine, fibre, potasiu. O cana de fructe variaza intre 80 si 130 de calorii in functie de tip

11). SEMINTE DE IN – Contin fibre care asigura satietatea timp de cateva ore. Imbunatatesc si sensibilitatea la insulina

12.) BRANZA COTTAGE – Este bogata in proteine, care stimuleaza metabolismul si reduc secretia de ghrelina (hormonul foamei)

Daca ti-a fost de folos acest articol, impartaseste-l cu prietenii tai. Nu uita sa ai grija de tine, corpul tau este singurul vehicul pe care sufletul il are in aceasta lume !

Pofta buna ! 🙂

Sharing is caring...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Comments

comments

Descarca gratuit meditatia

Afirmatii pozitive – Legea Atractiei

Bine ai venit, numele meu este Sylvia

Astazi as vrea sa iti ofer gratuit una dintre cele mai bune meditatii ale mele in format MP3 – “Afirmatii pozitive – Legea Atractiei”. Astfel, vei redobandi puterea de a-ti slefui viata prin intentie, vointa, emotii si ganduri.

De asemenea as vrea sa iti ofer lunar si alte materiale gratuite prin newsletter

Tags:

sylvia

No Comments

Leave a Comment

4 × two =